Tuesday, August 26, 2008

26.aug.2008
Lahkumine Eestist...eelmine õhtu jätsime sõpradega ilusti hüvasti, et hommikul varakult startida. Äratus kell 05.00 ja start kell 6, sõitsime Ikla poole, ennem Läti piiri tõmbas Tituk auto tee äärde,kuna mingid tüübid lehvitasid teepeal lippudega ja tegid mingit tseremooniat, mõtlesime et kes need imelikud on, lähenedes selgus et need kõik olid meie endi sõbrad,kes tulid meid veel viimast korda ära saatma,mis oli meie jaoks täiesti uskumatu...sest nemad tõusid meist veel varem:D Aitähh teile kallid sõbrad,et viitsisite meie pärast midagi sellist...unustamatut teha! Riiast saime ilusti lennukile ja lend algas Türki. Täname veelkord Titukit,kes viitsis meid hommikul vara riiga viia!!!
Türgis. Jõudes lennukilt maha ootas metsik palavus, pikk passikontrolli järjekord. Kuna Riias öeldi et meie kotid saadetakse otse Dubaisse,siis mõtlesime et ok, vaataks veidi Istanbulis ringi...möödudes kottide lindist(koht kus inimesed oma pagasi kätte saavad) nägime minu sinist kotti maas vedelemas :S Mõtlesime,et no mida fakki rrraisk...minu kott ei tohiks ju siin olla...see peaks ju Dubaisse otse lendama. Asusime Marini kotti otsima ja mida pole,seda pole.kohalik töötaja kes inglise keelt väga ei rääkinud, ütles et sealt kotte rohkem ei tule,et minge tehke avaldus kadunud koti kohta. Hämming missugune..tõttasime Lost Baggadge putkasse...mutike seletab siis et Marini kotiga on Ok,kuna see läheb Dubaisse, siis küsisin et mida minu kott siis siin maas vedeleb, ütles et see on vist kellegi eksitus, see oleks pidanud samuti koos Marini kotiga reisima,vedas et läksime mööda kottide lindist,muidu minuoma olekski sinna vedelema jäänd.. No igatahes sai Marin ka oma koti kätte ja praegu istume Istanbuli lennujaamas, kell on kohe 17 saamas ning ootame oma uut lendu Dubaisse..kuhu me peaks saabuma öösel 00.40.
Türgist veel: haiged taksojuhuid,kes oma kollaste taksodega koguaeg signaalitavad,praktiliselt iga üks neist oleks tahtnud meid peale võtta,muidugi saatsime nad viisakalt pikalt.

Simo@pärnu said...

Nu see üllatus oli juba ammu ette planeeritud ja ega me ei saanud ju teid niisama kergelt minema lasta :)Olete selle ära teeninud :)

Peamine et olete nüüd juba palju lähemal sihtpunkti ja väga kaugel Pärnust...
Ootame siis juba pilte kui te olete kohal..

EDU!!!

Unknown said...

deem...oleks ka tahtnud tulla :(

Teie näoilmed korvasid mitmekordselt selle varajase ärkamise ja kõik need ettevalmistused :)
Ja nagu Simo juba ütles, me ei saanud ju lasta teil niisama minema minna...
Aga nüüdseks peaksite vist juba peaaegu sihtkohas olema, ootame juba huviga uusi uudiseid...

Info: said...

kohal veel pole, hetkel oleme Singapuri lennujaamas, sain korraks netti, et Dubais kaik ylesse panna...krt 3kordselt l2ks kogematta...olge tublid ise ka ja kirjutame/joonistame :D