Tuesday, August 12, 2008

Nii Dubai viisa on olemas, hotell on samuti Dubais olemas nüüdseks: http://www.starwoodhotels.com/lemeridien/property/overview/index.html?propertyID=1896&language=en-US . Mida aga ei ole: korteris üürilist ja koerale kodu :( Muud mured on selle 2 asja kõrval suht väikesed...lisaks on juba eelarve lõhki, lennupiletid läksid üle 2000 kallimaks, samuti kallines Dubai viisa, algul öeldi et u. 250.-kr inimene...hoopis tuli 850 inimene jne jne...õhtuti, enne magama minekut on pea mõtteid täis,mida veel vaja teha enne minekut-ja neid asju on niiiii palju..samuti võtab suure osa muredest enda alla igasugu finants kohustuste lõpetamine ja kinni maksmine...tohutul hulgal raha mis tuleb korraga välja käia.
kõige rohkem närvi ajab mind aga Hansapank, kuna kui ma tahan taotleda maksepuhkust neilt,siis põhim. tuleb mul sellejaoks enda nahast välja hüpata...kusjuures maksepuhkust saab max 12 kuud ja laenusummalt 1000.- ulatuses,(oleks et saaks siis aastaks ajaks tervest laenu maksest puhkust) selleks aga peaksin ma maksma nendele lepingu muutuse eest 1000.-kr + otsima lisa tagatise,kuna korteri hinnad on nendesõnul niipalju langenud,et ei kata mu laenu ära...ja nemad vist kardavad et ma ei tulegi äkki tagasi ja olen maksejõuetu varsti jne..jne...ühesõnaga meil on vist lihtsam kuidagigi maksta üüri ja pangalaenu vahe ise kinni, kui võtta lisatagatis ja sõnaotses mõttes nu**ida selle pangaga.
Hetke tunne on selline et tahaks juba läind olla siit masendavast Eestist...kõik asjad jooksevad kuidagi meile mitte sobival moel. Positiivsust toob päevadesse vaid veel mõtlemine,et varsti on kõik see halb seljataga ja me alustame kõike otsast peale,minnes vastu Austraalia kevadele :) hehhh...mul tuleb esimest korda elus sünnipäev ka kevadel :) (02.okt)

Vähemalt nüüd on kõik piletid ostetud ja seljakotid ostsime ka ära.

Edaspidi peab kogu meie elu mahtuma 50L sisse.
Gristo

2 comments:

Lee said...

I like Dubai city!

Simo@pärnu said...

Gristo veel mahutaks ära aga marinil kindlasti jama :)