Friday, September 19, 2008

Tervist jällegi. Saime nüüd lõpuks elukoha endale, elame nüüd majas, koos 3 tüdruku ja 5 poisiga-kõik eestlased(enamus alles paar päeva tagasi tulid eestist siia). Maja on suur...noh eks ta peab ju suur olema ka kui 10 inimest seal sees elab. Elu läheb ikka endistviisi, ilmad on ilusad ja suvi hakkab vaikselt saabuma. Tööd vist saime kah, igatahes homme lähme ühte hotelli tööd vaatama, pidi mingi koristus värk olema vms..vähemalt esialgu midagigi. Eile tegime siis oma majas esimese niiöelda sissejuhatava peo kah. Peo lõpp on minujaoks ähmane ja nüüd pea ka veel valutab :)
Aadress on meil: 9 Remo street, Isle of Capri, Surfers Paradise, Gold Coast, Australia postiindex:4217 niiet elame nüüd Kapri saarel :) Ja saar on see tõepoolest, siin on eraldi rajoonid osaliselt ehitatud niiöelda saarte peale, lähim veekogu on miski kanal u. 100 meetrit ja ookean on u. 500-600m. Postkaardid ja pakid on oodatud sellele aadressile :)
Aga nüüd majast lähemalt: 4-magamistuba(üks on lausa sviit...seal elavad 3 tüdrukut, kes eile tulid) lisaks igasugu abiruumid ja telekatoad..ja telekas on tohutult suur plasma :) siis on veel väike oma aed(aias kasvab greibi puu,viljad on otsas), sisehoov, ja mis kõige tähtsam...suuur garaaz 2 auto jaoks...ma võiks sinna elama ka jääda :) Usun et igav meil siin ei hakka niipea. Kuuldatavasti said ema ja isa ka mul neti sisse, niiet tervitused teile sinna Lindi ländi :)
Aga noh,eks vaadake maja pilte ja siis saate õige aimduse...me lähme nüüd randa, väljas on mingi 30 kraadi sooja ja päike särab taevas :)



Telekatuba ja suur suur plasma :)




Meie tuba ja hoov:





































3 comments:

Unknown said...

Hei! Olen ise Brsibanes Eesti Majas hetkel. jõudsin Eestist 3 päeva tagasi. :) tahtsin küsida, kas saite sinna majja elama oma tuttavate kaudu või saab sinna vajadusel kunagi ka ise ööbima tulla? tnx ette! -mann-

Unknown said...

Suht FIE pleissss ma vaatan. Nüüd ma saan siis rääkida, et mul on austraalias tuttavad uusrikkad :D Olge tublid, kallid :)

Simo@pärnu said...

Ei noh ausalt... ma ei ütle midagi. Gristo kuna teil on vann siis teate ju ise mis vanni juurde käib :) Piilu :)

Sitaks kõva elamine :(